Zakres i potrzeby szkolenia ustalam indywidualnie z każdą firmą.
Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje gratis prezentacje i narzędziownik.
Przykładowa agenda szkolenia:
1️⃣ 𝗖𝗼𝗽𝘆: Jak przyciągać uwagę?
- krajobraz mediów społecznościowych w Polsce
- najważniejsze wytyczne: cel, mierzenie działań, mobile, video, AI, Adsy, dywersyfikacja i strategia treści,
- techniki copywriterskie
- gotowy framework, czyli strategia komunikacji
- jak zbudować powtarzające się cykle tematyczne, które działają?
2️⃣ 𝗠𝗼𝗱𝗲𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮: Jak zarządzać treściami na FB i IG?
- jak działają algorytmy Facebooka, Tik Toka i Instagrama?
- co, kiedy i ile publikować? Czy są jeszcze uniwersalne złote godziny publikacji?
- Co jeśli nie stać nas na grafika? Jak radzić sobie samemu w program Canva. Co możemy w nim zrobić i jak szybko. Pokażę na przykładzie grafik i video. Narzędzia AI - chatGPT+, Midjourney i inne programy opierające się na sztucznej inteligencji
- Jak mierzyć i sprawdzać efektywność Twojej komunikacji? Na co zwrócić uwagę? Jak za darmo podglądać konkurencję? Jak zrobić to bezpłatnie i przy pomocy płatnych zewnętrznych narzędzi (na przykładzie Sotrender i Sprout Social)
- Wydarzenia - jak stworzyć poprawnie wydarzenie? Czym różni się wersja online od offline? Czy można wyedytować wszystkie elementy po opublikowaniu? Jakie błędy wynikają z ustawień domyślnych?
- Jak korzystać z Fb Live Producer? Jak zaplanować live? Jak przeprowadzić jego próbę, żeby nikt jej nie widział – zarówno na profilu prywatnym, jak i fanpage’u? Co możemy przetestować na mobile, a co na komputerze? A co jeśli chcemy puścić live’a na kilka naszych kanałów jednocześnie? Pokażę Wam, jak to się robi w programie Restream.
- zadania administratora i jak zaangażować pracowników
- czy włączać tryb profesjonalny na koncie osobistym? Jak pogodzić treści między kontem osobistym a firmowym?
- komunikacja kryzysowa: co zrobić gdy pojawi się hejt lub krytyka? Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych? Co to jest zasada 5P i jak się zachować w czasie medialnej burzy? Jak reagować w mediach społecznościowych?
3️⃣ 𝗠𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲: wszystko co możesz zrobić na smartfonie
- Jakie aplikacje trzeba mieć na smartfonie? Czy może do komunikacji biznesowej wystarczy nam zwykła aplikacja Facebooka? Czy posty z urządzenia mobilnego mają lepsze zasięgi od postów wrzucanych z desktopu?
- Meta Business Suite - dlaczego warto się polubić z MBS? Co można tam znaleźć? Dlaczego tam powinieneś ustawiać wszystkie posty na komputerze - na FB, IG i grupy tematyczne? Jak wygląda aplikacja mobilna?
- Jak się przygotować do nagrania video? Dlaczego wystarczy smarfon? Jak ustawić światło, dźwięk, na jakiej wysokości zamocować kamerę? Jak poprawnie dodawać video? Na co zwrócić uwagę? Jak dodawać napisy automatycznie - pokażę Ci z jakich programów korzystam, oszczędzając sobie czas na żmudne wstukiwanie tekstów ręcznie.
- Stories, Reels, Live + funkcja collab, czyli współdzielenia treści
- triki dostępne tylko na FB i tylko na IG
4️⃣ 𝗥𝗲𝗸𝗹𝗮𝗺𝗮: kiedy organicznie dochodzisz do ściany
- możliwości systemu Meta Ads i zakładanie Menedżera Firmy
- Jaki cel wybrać? Jak ustawić kampanię, zestaw reklam, reklamę - przykładowa kampania krok po kroku. Co będziesz potrzebować, aby wykonać ją poprawnie?
- Jak nie dać się oszukać zewnętrznym agencjom, które promują Wam płatne treści? Jak patrzeć im na ręce?
- tworzenie grup standardowych, niestandardowych i lookalike
🤳 Narzędzia, które poznasz w trakcie szkolenia: Canva, Meta Business Suite, Menedźer Firmy i Reklam, Publer, TextExpander, Semrush, Linktree, Restream, Descript, Capcut, Bitly, Sotrender,