Szkolenie zamknięte z Facebook i Instagram dla firm (6h)

3000 zł netto

Zakres i potrzeby szkolenia ustalam indywidualnie z każdą firmą.

Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje gratis prezentacje i narzędziownik.

Przykładowa agenda szkolenia:

1️⃣ 𝗖𝗼𝗽𝘆: Jak przyciągać uwagę?

  • krajobraz mediów społecznościowych w Polsce
  • najważniejsze wytyczne: cel, mierzenie działań, mobile, video, AI, Adsy, dywersyfikacja i strategia treści,
  • techniki copywriterskie
  • gotowy framework, czyli strategia komunikacji
  • jak zbudować powtarzające się cykle tematyczne, które działają?

2️⃣ 𝗠𝗼𝗱𝗲𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮: Jak zarządzać treściami na FB i IG?

  • jak działają algorytmy Facebooka, Tik Toka i Instagrama?
  • co, kiedy i ile publikować? Czy są jeszcze uniwersalne złote godziny publikacji?
  • Co jeśli nie stać nas na grafika? Jak radzić sobie samemu w program Canva. Co możemy w nim zrobić i jak szybko. Pokażę na przykładzie grafik i video. Narzędzia AI - chatGPT+, Midjourney i inne programy opierające się na sztucznej inteligencji
  • Jak mierzyć i sprawdzać efektywność Twojej komunikacji? Na co zwrócić uwagę? Jak za darmo podglądać konkurencję? Jak zrobić to bezpłatnie i przy pomocy płatnych zewnętrznych narzędzi (na przykładzie Sotrender i Sprout Social)
  • Wydarzenia - jak stworzyć poprawnie wydarzenie? Czym różni się wersja online od offline? Czy można wyedytować wszystkie elementy po opublikowaniu? Jakie błędy wynikają z ustawień domyślnych?
  • Jak korzystać z Fb Live Producer? Jak zaplanować live? Jak przeprowadzić jego próbę, żeby nikt jej nie widział – zarówno na profilu prywatnym, jak i fanpage’u? Co możemy przetestować na mobile, a co na komputerze? A co jeśli chcemy puścić live’a na kilka naszych kanałów jednocześnie? Pokażę Wam, jak to się robi w programie Restream.
  • zadania administratora i jak zaangażować pracowników
  • czy włączać tryb profesjonalny na koncie osobistym? Jak pogodzić treści między kontem osobistym a firmowym?
  • komunikacja kryzysowa: co zrobić gdy pojawi się hejt lub krytyka? Jak sobie radzić w sytuacjach kryzysowych? Co to jest zasada 5P i jak się zachować w czasie medialnej burzy? Jak reagować w mediach społecznościowych?

3️⃣ 𝗠𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲: wszystko co możesz zrobić na smartfonie

  • Jakie aplikacje trzeba mieć na smartfonie? Czy może do komunikacji biznesowej wystarczy nam zwykła aplikacja Facebooka? Czy posty z urządzenia mobilnego mają lepsze zasięgi od postów wrzucanych z desktopu?
  • Meta Business Suite - dlaczego warto się polubić z MBS? Co można tam znaleźć? Dlaczego tam powinieneś ustawiać wszystkie posty na komputerze - na FB, IG i grupy tematyczne? Jak wygląda aplikacja mobilna?
  • Jak się przygotować do nagrania video? Dlaczego wystarczy smarfon? Jak ustawić światło, dźwięk, na jakiej wysokości zamocować kamerę? Jak poprawnie dodawać video? Na co zwrócić uwagę? Jak dodawać napisy automatycznie - pokażę Ci z jakich programów korzystam, oszczędzając sobie czas na żmudne wstukiwanie tekstów ręcznie.
  • Stories, Reels, Live + funkcja collab, czyli współdzielenia treści
  • triki dostępne tylko na FB i tylko na IG

4️⃣ 𝗥𝗲𝗸𝗹𝗮𝗺𝗮: kiedy organicznie dochodzisz do ściany

  • możliwości systemu Meta Ads i zakładanie Menedżera Firmy
  • Jaki cel wybrać? Jak ustawić kampanię, zestaw reklam, reklamę - przykładowa kampania krok po kroku. Co będziesz potrzebować, aby wykonać ją poprawnie?
  • Jak nie dać się oszukać zewnętrznym agencjom, które promują Wam płatne treści? Jak patrzeć im na ręce?
  • tworzenie grup standardowych, niestandardowych i lookalike

🤳 Narzędzia, które poznasz w trakcie szkolenia: Canva, Meta Business Suite, Menedźer Firmy i Reklam, Publer, TextExpander, Semrush, Linktree, Restream, Descript, Capcut, Bitly, Sotrender,

3000 zł netto

Za szt.

Wybierz liczbę

5.0 na 5 gwiazdek

Na podstawie 36 opinii

slide 1 of 36

Kupujesz

Cena

3000 zł

VAT 23%

690 zł

Łącznie

3690 zł

Podaj kod blik, aby zapłacić 3690 zł

-

Bezpieczne zakupy przez

Zwrot bez pytań w ciągu 30 dni od zakupu