Feedback i feedforward w teorii i praktyce

Najniższa cena z 30 dni: 799 zł netto

599 zł netto799 zł

Warsztaty online składające się z 2 spotkań po 4 godziny.

Daty spotkań:

Grupa Jesienna: 08.11.2024; 22.11.2024

Grupa Wiosenna: 10.04.2025; 24.04.2025

Godziny: 9:00-13:00

Opis

Czy informacja zwrotna zawsze musi odnosić się do przeszłości? Dlaczego model tzw. kanapki jest nieefektywny? Co ludzie odczuwają przyjmując feedback skierowany do nich?

To tylko niektóre pytania na jakie odpowiemy podczas warsztatów, których głównym celem będzie rozwój kompetencji komunikacyjnych związanych z dawaniem i przyjmowaniem feedbacku. Jest to temat ściśle powiązany z relacjami międzyludzkimi, współpracą i przede wszystkim z komunikacją. W związku z tym warsztaty skupią się na poznaniu i przećwiczeniu przez uczestników narzędzi i podejść służących lepszej komunikacji i relacjom w zespołach, jak i w całej organizacji.

Co zyskasz dzięki warsztatom?

  • Poznasz skuteczne metody dawania, jak i otrzymywania informacji zwrotnej.
  • Dowiesz się czym różni się feedforward od feedbacku i dlaczego warto z niego korzystać.
  • Rozwiniesz swoje kompetencje komunikacji wspierającej, która pomoże rozwijać się Twoim pracownikom.

Dla kogo są to warsztaty?

Dla menedżerów każdego szczebla, liderów, kierowników, HR Business Partnerów, trenerów, mentorów i coachów.

Program warsztatów

Spotkanie 1

Moduł 1 - Informacja zwrotna, jako element motywacji pracowników

Moduł 2 - Feedback

  • Złe nawyki dawania i przyjmowania feedbacku
  • Dobre praktyki dawania i przyjmowania feedbacku

Moduł 3 - Modele udzielania informacji zwrotnej

  • FUKO
  • SPINKA

Spotkanie 2

Moduł 4 - Feedforward

  • Zalety wykorzystania
  • Techniki feedforwardowania

Moduł 5 – Action Plan

Wypracowanie działań operacyjnych, które pozwolą uczestnikom wdrożyć dobre praktyki w rzeczywistości.

 

Kupujesz

Cena

291,87 zł

VAT 23%

67,13 zł

Łącznie

359 zł

Podaj kod blik, aby zapłacić 359 zł

-

Bezpieczne zakupy przez