Najniższa cena z 30 dni: 799 zł netto
599 zł netto799 zł
Warsztaty online składające się z 2 spotkań po 4 godziny.
Daty spotkań:
Grupa Jesienna: 08.11.2024; 22.11.2024
Grupa Wiosenna: 10.04.2025; 24.04.2025
Godziny: 9:00-13:00
Opis
Czy informacja zwrotna zawsze musi odnosić się do przeszłości? Dlaczego model tzw. kanapki jest nieefektywny? Co ludzie odczuwają przyjmując feedback skierowany do nich?
To tylko niektóre pytania na jakie odpowiemy podczas warsztatów, których głównym celem będzie rozwój kompetencji komunikacyjnych związanych z dawaniem i przyjmowaniem feedbacku. Jest to temat ściśle powiązany z relacjami międzyludzkimi, współpracą i przede wszystkim z komunikacją. W związku z tym warsztaty skupią się na poznaniu i przećwiczeniu przez uczestników narzędzi i podejść służących lepszej komunikacji i relacjom w zespołach, jak i w całej organizacji.
Co zyskasz dzięki warsztatom?
Dla kogo są to warsztaty?
Dla menedżerów każdego szczebla, liderów, kierowników, HR Business Partnerów, trenerów, mentorów i coachów.
Program warsztatów
Spotkanie 1
Moduł 1 - Informacja zwrotna, jako element motywacji pracowników
Moduł 2 - Feedback
Moduł 3 - Modele udzielania informacji zwrotnej
Spotkanie 2
Moduł 4 - Feedforward
Moduł 5 – Action Plan
Wypracowanie działań operacyjnych, które pozwolą uczestnikom wdrożyć dobre praktyki w rzeczywistości.
Koszyk z ♥️ obsługuje easycart
Kupujesz
Cena
291,87 zł
VAT 23%
67,13 zł
Łącznie
359 zł
Podaj kod blik, aby zapłacić 359 zł
-
Bezpieczne zakupy przez