Projektowanie użytecznych rozwiązań w oparciu o proces Design Thinking

Najniższa cena z 30 dni: 2899 zł netto

2469 zł netto2899 zł

Warsztaty stacjonarne prowadzone w Warszawie

Daty:

Grupa Jesienna: 20-21.11.2024

Grupa Wiosenna: 26-27.03.2025

Godziny: 9:00-17:00

Opis

  • Jak często skupiasz się na potrzebach użytkowników końcowych Twoich usług bądź produktów?
  • Jakich narzędzi używasz do zbierania informacji o wyzwaniach Twoich klientów?
  • Ile prototypów Twojego rozwiązania tworzysz by zaprezentować je przyszłym użytkownikom?
  • W jaki sposób zbierasz informację zwrotną od potencjalnych klientów?

Jeśli masz trudności w udzieleniu odpowiedzi na powyższe pytania to poznanie procesu Design Thinking z pewnością jest dla Ciebie. Bazuje on na kreatywnym i innowacyjnym podejściu do różnorodnych wyzwań. Dzięki wykorzystaniu wielu narzędzi nieszablonowego myślenia, analizy i diagnozy klientów z powodzeniem może być wykorzystywany przez wszystkie typy organizacji.

Podczas warsztatów w praktyczny sposób przejdziesz przez cały proces Design Thinking począwszy od fazy empatyzacji, czyli poznania użytkownika, przez generowanie i selekcję pomysłów a na prototypowaniu i testowaniu rozwiązań kończąc.

Osią warsztatów będzie nasza autorska gra symulacyjna_Grand Hotel_, która oparta jest na procesie Design Thinking. Gracze wcielą się w rolę projektantów innowacyjnego hotelu w całości opartego na potrzebach przyszłych klientów (kilku różnych grup docelowych). Dzięki temu w bezpiecznych warunkach szkoleniowych uczestnicy będą mogli od razu przećwiczyć nowo poznane techniki i narzędzia Design Thinking.

Co zyskasz dzięki warsztatom?

  • Poznasz i w sposób praktyczny przećwiczysz kilkanaście narzędzi wspierających projektowanie efektywnych rozwiązań dla użytkowników.
  • Podniesiesz swoje kompetencje z zakresu badania potrzeb i oczekiwań klientów
  • Zdobędziesz wiedzę na temat sposobów generowania pomysłów i ich selekcji
  • Rozwiniesz sposoby innowacyjnego myślenia projektantów podczas tworzenia rozwiązań dla różnych klientów docelowych.

Dla kogo są to warsztaty?

Dla osób pracujących kreatywnie, Project Menedżerów, HR Business Partnerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży, badań i rozwoju oraz wszystkich tych, którzy chcą tworzyć lepsze rozwiązania dla swoich klientów.

 
 

Program warsztatów

Dzień 1

Moduł 1- Design thinking

  • Podstawowe informacje o procesie Design Thinking
  • Obszary zastosowań – wybrane case studies
  • Wady i zalety wykorzystania

Moduł 2 - Empatyzacja

  • Cele fazy Empatyzacji
  • Narzędzia Empatyzacji:
    • Problem tree
    • Wywiady
    • Mapa Empatii

Moduł 3 - Definiowanie problemu

  • Cele fazy Definiowanie problemu
  • Narzędzie do definiowania problemu
    • User stories
    • Mapa potrzeb

Dzień 2

Moduł 4 - Generowanie pomysłów

  • Cele fazy Generowania pomysłów
  • Narzędzia Generowania pomysłów
    • Techniki pracy kreatywnej
    • Techniki selekcji pomysłów

Moduł 5 - Prototypowanie

  • Cele fazy Prototypowania
  • Narzędzie pomocne podczas prototypowania
    • Karta prototypu

Moduł 6 - Testowanie

  • Cele fazy Testowania
  • Narzędzie pomocne podczas testowania
    • Macierz feedbacku

Podsumowanie warsztatów

 

Kupujesz

Cena

291,87 zł

VAT 23%

67,13 zł

Łącznie

359 zł

Podaj kod blik, aby zapłacić 359 zł

-

Bezpieczne zakupy przez